Høydepunkter for ny utgave av Animana – Versjon 3.12

Animana 3.12 inneholder flere nye funksjoner for å forbedre den generelle brukervennligheten i Animana, inkludert ny aktivitetsrapport i lagerfunksjonen og nummerering av besøksskjemaer.

Vi anbefaler at du leser gjennom disse notatene for å holde deg oppdatert på endringene. For mer informasjon, sjekk våre kunnskapsbaseartikler lenket i dette dokumentet, og ta gjerne kontakt med kundestøtte på idexx-animana-support-nordics@idexx.com om du skulle ha noen spørsmål.

 

Oppdaterte MVA-kontoer

Tidligere denne måneden ble Animana oppdatert og inneholder nå alle MVA-kontoene for 2018.

Rapport for lageraktivitet

For å bedre oversikten på bevegelser i din lagerbeholdning kan du nå generere rapporter i Animana som gir informasjon om endringer per produkt innenfor en angitt tidsramme. Se vår kunnskapsbaseartikkel for mer informasjon om hvordan du lager en rapport.

Nummerering av besøksskjema

Fra og med 01. januar 2018 vil skjemaer for produksjonsdyr ha unike numre opprettet i stigende rekkefølge. Nummeret inneholder året og et nummer i format åååå-xxxxx, og stiger gjennom året. Det første skjemaet opprettet i Animana vil da ha nummeret 2018-00001. Det andre skjemaet vil da nummeret 2018-00002 (uavhengig av dag eller måned). Skjemaets nummer opprettes kun om skjemaet lagres.

Kommer snart: IDEXX Referanse Lab- og In-house Diagnostikk-prislister

I midten av januar vil vi gjøre 2018-katalogen fra IDEXX referanse lab og In-house diagnostikk tilgjengelig i Animana med prisliste. Vennligst se vår kunnskapsbaseartikkel for mer informasjon.

Du vil finne dette under Ekstra>Produkter>Oppdater produktpriser eller Ekstra>Produkter>Legg til produkt fra prisliste. Du kan oppdatere produktprisene når produktet er satt opp med IDEXX sin produktkode.

 

Vi håper du får glede av å jobbe med de nye funksjonene og forbedringene introdusert i Animana 3.12. Har du noen spørsmål angående endringene i 3.12, nøl aldri med å sjekke kunnskapsbasen vår. Du kan også ta kontakt med vår kundestøtte per telefon eller e-post.